Tröga husse!

Hallå där ute! Äntligen är husse hemma och har tid att hjälpa mig med bloggen. Hur seg kan man vara?! Har ju inte ens kunnat försöka blogga själv medan jag var ensam hemma eftersom husse inte fixat internet som slutade fungera igår.

 

Men nu är han som sagt hemma och efter en rejäl utskällning av mig så hjälper han nu till. :D Eftersom det här är min blogg så tänker jag introducera husse som jag skrev igår att han skulle göra själv:

 

Husse är mattes kille. Han är precis som matte en tvåbent varelse fast han är större än matte och har kortare huvudpäls. (Varför har de förresten bara päls på huvudet? :S Ser ju helknäppt ut, haha! :D) Han har samma ögonfärg som mig och sitter precis som matte för mycket framför datorn tycker jag. Även fast jag knappt hör vad han säger ibland så tycker jag att han är snäll och han gör ofta som jag vill när jag använder min charm på honom. :cool:

 

Får be om ursäkt att ni inte fått höra något från mig tidigare idag, det är husses fel! Men jag har som sagt skällt ut honom nu så det är lugnt.

 

Nu ringde matte till husse. Ska nog tjata på honom så han lägger på och leker med mig istället! Ingen TV eller dator för honom ikväll inte!

 

Hörs imorgon!


Jag i min toalåda!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja du får se till att Husse håller sig i skinnet nu! ;)

2011-03-10 @ 22:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0