Racing

Morrn morrn... efter ett försök i att väcka matte och husse lyckades jag efter 1 1/2 timme.. :P Då var jag på riktigt bushumör! Har nu hela morgonen sprungit runt kört racing med matte och husse. Oj, vad det är kul! :D
När man:

Fokuserar på målet, spänner ögonen i varelsen som när som helst kommer att börja jaga efter en. Lyssnar spänt och vaksamt, vrider ner öronen för att synas så lite som möjligt. Trycker mig ner mot mattan som ett kamouflage. Knorrar till för att påminna varelsen att jag är beredd för ett anfall när som nu. Snart, snart så... Spänningen är på högvarv.. PANG! KUTAR GENOM LÄGENHETEN ALLT VAD JAG HAR, SPRINGER PÅ SIDAN OCH GLIDER FÖRBI SOVRUMMET, MEN LYCKAS PRECIS (var på håret)! KASTAR mig över sängen och landar mjukt bland täcket som är som ett skydd. Där ligger jag spänt inför nästa attack... När kan den tänkas komma?

Jag mitt under en attack.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0