Nu är busligan i farten igen

Så blev jag själv hemma en stund idag. Naturligtvis kollar jag ju läget och ser om det finns nåt intressant. ;) Vad jag hittade??

Hushållspapper!! I mängder till och med!! KUL!! Vet ni hur mycket det finns på en rulle och hur mycket det blir i småbitar? Det svaret har husse när han kom hem och fick se. :) Undrar hur han kom på att det var jag?? Jag höll mig ju undan... Ändå var det mig husse spände ögonen i... Jag tittade och försökte skylla ifrån mig, och se så där oskyldigt söt ut. Tror iiiiinte det gick så bra. Men kul hade jag och de får skylla sig själva, ligger det inom räckhåll så.

Jag menar. Se så oskyldig jag kan se ut. ^^


Kommentarer
Postat av: Maurice & Kajsa

Jo, Maurice vet hur mycket papper det finns på en rulle. Han har dödade många pappersrullar när han var liten. Huvva!



Förresten är katter alltid oskyldiga. även om de inte är det, så är de det i alla fall.



nosgos, buff å sånt

Maurice & Kajsa

2011-03-23 @ 15:49:49
URL: http://lillieslya.blogspot.com/
Postat av: Nea theCat

Injamar med Kajsa ovan. Katten är alltid oskyldig men blir alltid anklagad av någon anledning.



Nosgos

2011-03-23 @ 15:54:33
URL: http://www.neathecat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0