Lekdags

God morgon! Hoppas att allt är bra med er? Här hemma är det full rulle på oss alla tre. :D Så kul när alla är med och leker! En sak som jag tycker väldigt mycket om att leka är kurragömma. Den går ut på att matte springer iväg och gömmer sig och jag letar. :D Borde kanske ta och spela in någon gång så ni får se? I alla fall, ibland händer det ju såklart att jag aldrig hittar matte och det är ju lite tråkigt, så då blir jag lite frustrerad och går omkring och letar och jamar efter matte för då tycker jag att det är minsann dags att komma fram, hehe. :P

Här är en annan bild på när matte och jag leker.
På tal om att leka, vad sägs om att jag lägger upp
en video ikväll när jag leker med min älskade räka?


Kommentarer
Postat av: Liz

Haha, diggar bilden ;)

2011-03-05 @ 20:33:29
URL: http://lizhaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0