Husse & matte hemma igen

Hej hej! Nu är matte och husse hemma igen. Eller de har varit det ett tag nu men det är så hiiiimla trötta så de har inte orkat hjälpa mig med bloggen än förrän nu. :D Allt bra med er?

När huse och matte kom hem så undrade jag först vad  det var som lät och gick såklart för att kolla i hallen och det var DEM! :D Gissa om jag blev glad?! Oj,oj,oj vad jag hade saknat dem. Mys och gos blev det på en gång, haha matte hade knappt hunnit ta av sig innan det blev gos i mattes famn. :P Sen var jag ju såklart tvungen att kolla var sjutton de hade varit någonstans. Och vad det luktade!! Massa lukt från, människor, katter och hundra. Stod ett bra tag i hallen och luktade på alla jackor, skor och väskor.

Nu ligger jag vid mattes fötter och kollar på en naturdokumentär. Den handlar om djuren i Afrika. Kul! :) Nu är jag glad och nöjd igen - för nu är husse och matte hemma igen. ♥


Kommentarer
Postat av: Maurice & Kajsa

Det var väl för väl att de kom hem till slut! Hoppas att de stannar hemma ett bra tag nu!

nosgos, gottis å sånt

Maurice & Kajsa

2011-03-27 @ 20:38:08
URL: http://lillieslya.blogspot.com/
Postat av: Katten Sippo

Här är allt bra, lite blåsigt kanske.

Skönt att dina människor är hemma igen. Det känns liksom så tomt utan dem.

2011-03-28 @ 07:15:44
URL: http://www.kattensippo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0