Hjälper matte

För tillfället så hjälper jag matte med att plugga. Ligger i korgen som står på skrivbordet brevid matte, hihi. :) På så vis så kan jag hålla koll på matte så att hon sköter sig och inte börjar syssla med någonting annat. Annars så klor jag på henne med mina safirblåa ögon som en liten påminnelse att: "plugga nu matte lilla"...
Hehe.. ;) Så kul att få ge igen ibland!!

Matte säger även att hon tycker att det är skönt att ha lite sällskap, även fast det inte är kel som står på schemat då så är det skönt att bara ha någon nära. Visst, kan jag hålla med om det. Kan inte ni? :) Får se om det blir någon video ikväll eller inte, tycker nu att det var länge sedan med en video eller en serie. Får se!

Kommentarer
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Hjälpsam du är! Brukar funka bra att lägga sig över en bok, bara så att man ser att de fattat allt. :) Kurr och burr.

2011-03-28 @ 19:47:29
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Chinook ♥ Cherokee ♥ Busan

Kurr på´re, snygging! ♥

Nu har vi länkat till dig så vi kan följa din blogg. Din mamsen borde vara tacksam som har dig som ser till att allt går rätt till.

Hur skulle de stackars människorna klara sig utan oss duktiga katter?



Kurrliga kramar från oss tre här på Torpet

2011-03-28 @ 22:21:25
URL: http://roziecatz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0