Har inte glömt er

Har inte glömt er mina vänner! Den där serien ska banne mig komma som jag lovat, det ska jag se till. ;)

Matte och jag bråkar för tillfället om vem som ska ha störst plats på skrivbordet. Jag trycker emot med ryggen mot datorn (har tassarna mot väggen och trycker på) och matte protesterar emot genom att trycka tillbaka med hjälp av datorn. Ibland får hon nog och vänder på mig som en pannkaka för att hon retar sig på att jag täpper igen "luftkonditioneringen" på datorn, hihi. :P

Men om ni frågar mig så anser jag att --> JAG <-- har rätt. VAD LIKSOM?! Jag måste ju kunna få sola (skrivbordlampan funkar perfekt som solaruim :D )! Bordet är ju som klippt och skuret för mig, så ska matte feta in sig med sin stora dator... Blir ibland så trött på den människan...




Kommentarer
Postat av: Olivia

Ja allt är bra med mig, hoppas allt är bra med dig också kissemissen!

2011-03-17 @ 00:13:05
URL: http://emblalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0