Föräldrarfritt!

Ja ni hörde rätt! :D Imorgon åker matte och husse bort, de kommer hem på söndag. Men oroa er inte, jag är väl omhändertagen här hemma. :) Tycker faktiskt att det ska bli skönt att få vara utan de två små bufflarna. Det betyder att jag kan göra precis vad jag vill!

Som till exempel:
• Få HELA sängen för mig själv (gissa vem det är som annars får tränga ihop sig?)
• Sjunga hur högt och mycket jag vill
• Dricka ur mattes prydnadsskålar
• Få vara uppe hur länge jag vill och själv bestämma när det är morgon eller inte (matte & husse klagar jämt att jag vaknar alldeles för tidigt)

Kan tyvärr inte lägga upp någon bild just nu, eftersom mattes dator troligen har kraschat...


Kommentarer
Postat av: Maurice & Kajsa

Det verkar vara en slags människo-åka-bort-influensa på gång. Hoppas att matte och husse får det trevligt i alla fall och att du kan hitta på en massa skoj utan att bli störd.



nosgos, buff och gottisar

Maurice & Kajsa

2011-03-26 @ 05:02:49
URL: http://lillieslya.blogspot.com/
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Vilket tillfälle att pröva alla de där sakerna man har funderat på! Hoppas att du får en jamarskoj helg på egen tass. Kanske hittar du lite mumsiga sladdar någonstans? Kurr och burr.

2011-03-26 @ 09:05:51
URL: http://stationskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0