Där åkte jag dit - igen

Vad matte fixar och donar. Packar och fixar. Själv så har jag tagit det lilla lugna...

Matte hörde i morse ett väääldigt konstigt ljud ute i köket. Så hon blev ju såklart nyfiken och undrade vad det var, tydligen anade hon redan vad det var som lät och VEM det var som gjorde det. *se oskyldig ut* Hehe, nämen tänka sig att där satt ju jag! :D Mitt på köksbänken och slickade i mig resten som jag ansåg att matte och husse slarvigt hade ätit upp. VADÅ LIKSOM?! Tänkte ju bara vara duktig och slicka rent åt dem! Får ju faktiskt tänka på dem som inte får någon mat!

Men matte tänkte tydligen inte som mig. Nepp. Så nu har jag fått höra ett och annat ifrån matte idag. Kul? Inte det minsta! Hoppas att ni har haft en bättre dag kära vänner! ♥



Kommentarer
Postat av: Sandra

haha blink-bild!x)

2011-03-11 @ 17:43:01
URL: http://damii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0