Allt kretsar kring mig

Hej! Hur står det till mer er? :D
Jag retar just nu gallfeber på matte och sitter i bokhyllan och försöker riva ut alla papper som ligger där. :P Hon blir galen på mig! ^^ Matte är så tråkig som bara sitter vid datorn, det är ju inte kul om jag inte står i centrum! Varje gång jag gör något så får jag hela tiden höra från matte: "näe...neeejjj, NEEJJJJJJ!!" Då blir jag irriterad och slänger med svansen som en piska för att jag inte får göra som jag vill!! Så jag lägger mig på mattes block så hon inte kan se vad hon ska skriva, för att protestera, hihi. ;)

Här är en annan taktik som jag en gång körde på,
fast då körde jag mer på den mjuka stilen:



Kommentarer
Postat av: *Annmi

Söööööööööööööööööt ♥...



/NosPûss!!

2011-03-01 @ 14:49:37
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/
Postat av: Liz

Aww, så sötsötsöt :D

Älskar när katter spinner, så himmla mysigt att somna till ;P Hehe, föressten, böljer denna blogg i bloglovin' nu ;D Kram :D

2011-03-01 @ 20:09:31
URL: http://lizhaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0