Vilken morgon..

I morse har nog både husse, matte och jag varit en aning irriterade på varann. De var tydligen inte alls glada av att jag tyckte att det var dags att gå upp halv sju i morse. :P Brukar väcka dem på mitt lilla speciella sätt, nämligen att köra in huvudet bakom spegeln som hänger i sovrummet så att den får en ordentlig fart och svingar sig fram och tillbaka, hihih matte och husse hatar när jag gör så. ^^ Till slut blev matte så irriterad att hon stängde ut mig från sovrummet, snacka om dåligt morgonhumör... Men vadå då? Jag blir ju irriterad och sitter och skriker för att de aldrig går upp! Kan nog säga att ingen av oss idag har sovit särskilt bra. Nu ska visst matte och husse göra sig iordning för dagen. När de har gått ska jag nog krypa ner i sängen igen och sova vidare, hihi.

Lägger upp en video senare idag - när jag var liten kattbebis.
Vad sägs om det?
:D


Ligga i soffan och gosa är också mys

Kommentarer
Postat av: Alexandra

så söt :)

2011-02-21 @ 09:09:19
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Lullu

Hej vilken fin blogg du har :)

Allt väl? :)

Kram//Lullu

2011-02-21 @ 10:45:55
URL: http://sylebylullu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0