Mys framför soffan

Gó kväll!

Idag har det som sagt varit en slödag, inte gjort speciellt mycket. Mest sovit, blir inte att man gör så mycket heller när matte och husse är tråkiga och sysslar med annat. Men nu blir det mys i soffan med Solsidan först på schemat! Självklart ska jag ha första parkett när vi tittar på tv. :) Ska alltid sitta så nära som möjligt...tror att vi till och med har bildbevis på det. Ska be matte att lägga upp dem. Imorgon får det bli - missa inte det! :D

Jag i närbild. Visst är jag söt? :D



Kommentarer
Postat av: M E R E I

- awh vad söt!

2011-02-20 @ 20:09:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Marie och Miqro

Hej Santo!

Vad roligt att du tittat in på min sida! Jag visste inte ens att du och din matte hade en blogg så det var roligt att du berättade det! Vad många fina stilar du har ;) Du är verkligen fin, det håller jag med om också! Klart att du kan lära dig agility. Tjata lite på matte bara, en tunnel har du ju redan ;)

Matte blev ju magsjuk nu i helgen så hon blir hemma med mig imorgon... Tråkigt tycker både matte och jag men vi får väl ta vara på tiden och njuta av varandra så länge... Klart att våra mattar ska se till att ses snart. Det var länge sen nu.

Hälsa din husse och matte och ha det så bra!!

//Din hundvän Miqro

2011-02-20 @ 20:20:39
URL: http://www.miqro.se
Postat av: Solin

hehe, vad bra!

2011-02-20 @ 20:56:42
URL: http://nattstad.se/Sool

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0