Bloggsvar

Jag har äntligen fått bloggsvar! :D Tack till Emma som var så snäll och gav mig det! Klicka på länken så kommer ni till hennes blogg.

Bloggsvar innebär att ni nu enkelt enkelt och smidigt kan ställa frågor till mig om ni har några, eller undrar över något. Ni kanske vill veta mer om husse eller matte? Vad min favoritleksak är? Hur jag kom till matte och husse? När jag fyller år? ;) Hihi, ni fattar vitsen!

Så ställ era frågor om ni har några! :)                                                  ----------------->>


Kommentarer
Postat av: Lina ~

åh vad kul att du fått bloggsvar då ska jga fråga lite grejer ! :)

kan inte du fråga på min????

2011-04-17 @ 17:04:48
URL: http://llinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0