Måndag 22 mars

Halloj!

Sitter förtillfället och försöker komma på undanflykter från att inte plugga. Är ganska trött på nu att sitta vid datorn och bara skriva och skriva och skriva... är fortfarande inte färdig med hemtentan. Vilket vore skönt i sig eftersom jag senare idag måste börja läsa de andra personernas pm som är i min grupp. Det ska vara färdigt på onsdag och då ska vi opponera på varandras pm. Jag får panik på det. Liksom läsa minst 30-40 sidor pm om politik tills på onsdag. GAAHHH!!

Tidigare idag gick jag till ICA och handlade. Det behövdes fylla på i kylskåpet eftersom det var ganska tomt. Tror det var en ganska bra tid som jag gick, måndag förmiddag. Skönt att det inte var mycket folk + att  anställda höll på att packa upp ny och fräsch mat. Nu sitter jag här i köket och är lam i armen/axeln som jag kånkade hem allt på. Nu har jag inga undanflykter längre så antar att det är dags för mig nu att fortsätta skriva hemtenta. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0