It´s been a while

Tisdag idag. Ska senare idag gå på föreläsning. Dock börjar den inte förens vid 15, usch vad jag avskyr att börja så sent... Inte nog med att lidandekursen börjar vid 18. Så det blir att fort ta sig hem, ladda om för att sedan bege sig till nästa kurs. Usch, det är mycket nu dem här veckorna framöver. Oroar mig mest inför Pm:et eftersom vi nu snart måste börja sätta igång och skriva, men jag vet inte VAD?!

Men nog om det. Får trösta mig med att ikväll börjar återigen "Desperate Housewives"! Åh vad jag har längtat efter det! Dessutom börjar det ett nytt program efter desperate housewives, Cougar Town. Tror att det också kommer att vara roligt, så det lär jag nog med följa. Tisdagar kommer utan tvekan att bli min hemma-tv-kväll. =) Så det är väl min dag i det stora hela, ta det lugnt inför den hektiska dag som komma skall och sedan avsluta dagen/kvällen med att tillbringa framför tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0