I´m done!

Så var det lördagkväll här i Uppsala. Jag sitter just nu i köket med laptopen och bara försöker njuta... av att jag är färdig med mitt pm!! Fy fan så jävla skönt!!!!! Hade aldrig gått om jag inte fått skriva om något som jag faktiskt tycker är intressant. Nu får man hoppas på att man bara blir godkänd på skiten. Nu är det hemtenta som gäller för hela slanten samt opponera på de andras pm. Men det tänker jag inte ta tag i nu utan nu är det banne mig njuta som gäller. Sitter och gör såna värdelösa saker som jag aldrig annars hinner göra, som att till exempel kolla på halvdåliga glamouramaavsnitt på datorn. Känner att detta blev ett jag-är-äntligen-färdig-med-pmskrivandet-gud-vad-skönt- inlägg. Men men.

Såhär blir det förresten när man har flyttat hemifrån. När jag bodde hemma fick vi aldrig något sådant gott hemköpt och nu förstår jag lite varför. Men vadå man måste ju få prova? Det är ett måste när man har flyttat hemifrån att få göra lite som man vill bara för att liksom. Ska aldrig mer köpa hem det, onyttigt som hell, dyrt och vet inte om jag fick ont i magen av det. Kanske av mängden vad vet jag. Ha ha!


Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha jag brukar äta nutella direkt från burken

2010-03-21 @ 18:44:41
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha, mot slutet blev det så för mig med. Tog fram skeden i högsta hugg när sockerbegäret var som störst! :P

2010-03-22 @ 12:09:26
URL: http://leydis.blogg.se/
Postat av: mamma

vad var det jag sa dyrt o onödigt samt fettbildande

2010-03-22 @ 12:55:34
Postat av: Alexandra

Ja mamma, du hade rätt! Men var förstås själv tvungen att upptäcka det. :)

2010-03-24 @ 11:04:59
URL: http://leydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0