Energi på låg nivå

Kom hem för en stund sedan. Dagen har i stort sett mest varit om seminariet tidigare idag, inget nytt om det. Fattar fortfarande inte vad det är vi pratar om. Utan jag sitter och kollar ner imitt block och ritar några konstiga krummelurer för att sedan försöka tyda vad det är jag har målat. Går dit endast för att inte få några extrauppgifter. Tankarna flyger istället iväg på tentan och pm:et som är betydligt viktigare.

När jag sedan kom hem så blev det till att ta tag i disken. Lika bra att göra det på en gång så har man det gjort. Nu hade jag tänkt att orka plugga omtenta och försöka få några rader nerskriva i mitt pm som för övrigt ska vara färdigt om en vecka. GAAAHHHH!!!

Skulle mer än gärna vilja ha en stor rejäl godisskål framme som man bara kunde ta ifrån för att samtdigt orka plugga. Fast, risken finns att jag mer kollar ner i godisskålen än i pluggpapprena.. ;P

Bilden är från när Alex och jag en dag bestämde oss för att kolla på film och ville testa ALLA nya Ahlgrens bilsorter. Sagt och gjort! Måste bara säga att favoriterna är helt klart originalet samt lakrits/sura bilarna. MUMS!


Kommentarer
Postat av: mamma

du har missat granarna. orginalet toppen

2010-03-16 @ 13:30:29
Postat av: Alexandra

Finns det granar också? =O

Måste testas!

2010-03-17 @ 10:52:34
URL: http://leydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0