Uppe med klockan

God förmiddag!

Idag blev det att gå upp tidigt, 07:30!! När jag är ledig! Till och med när man inte har något att plugga till, usck. Tydligen hade vaktmästaren kommit förbi oss igår och knackat på och sagt att de skulle komma imorgon (läs; idag) för att ÄNTLIGEN fixa hålet i väggen som har stått så ända sen vi flyttade in (juni/juli) Det är alltså bara ett hål rakt i väggen som dammar något förjävligt samt att det är iskallt i det rummet ibland på kvällarna beroende på vilket väder det är ute. Det kom i alla fall 3 pers, trodde aldrog att det skulle sluta välla in folk. Men men,tänk er då med vilken rekordkyla vi har haft i år. Inte skönt. Så idag tog de sig tydligen tummen ur.... och fixade det hela. Hehe, när de skulle gå kommenterade vaktmästaren min digitalram som stod på i hallen. Han frågade vad en sådan kostade och att en sådan hade han minsann inte sett tidigare och tyckte att den verkade häftig. Haha, jag vet!

Idga firar Alex och jag 25 månader tillsammans. 25! Vad gammalt det låter, hehe. Det blir väl att fira med Rebeccas chokladask som Alex fick av Becca i julklapp och Rolandz. :P Nu tror jag nog att jag ska ta och unna mig lite sims.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: mamma

du är för gullig 25 månader. om vi skulle ta och räkna efter hmmm.

2010-01-15 @ 11:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0