Tjena mittbena

Tjena mittbena! (Kom inte på någon bättre rubrik)

Det börjar dra sig till kväll (äntligen). Kväll innebär mat, varm mat. Mmmm, jag är hungrig. Har varit det ett bra tag nu. Är nog en aning lat och snål. Jag vet, är man hungrig så tar man sig något och äter. Men idag orkade jag inte ställa mig och göra havgregrynsgröt - igen. Idag blir det rester sen igår, chili con carne och ris. Love it!

Idag efter att Alex hade kommit hem från sin tenta så plockade vi ner julen, känns bra faktiskt. Känns då som man kommer fram någonvart och dagarna går sakta, men säkert. Alex och jag fixade och trixade med ljuslyktorna som jag fick hem (tack mamma, de är jättefina!!) från när jag var hemma i jul. Tycker dock att det är svårt med längd och osv, men men... här är i alla fall några bilder. Jag känner mig så pysslig nu för tiden! :D Kul ju!

AT DAY:

Det ser ut som de hänger jättehögt upp, meeeen det gör dem inte. :)

 

AT NIGHT:







Just nu är det tända ljus överallt i lägenheten, tycker att det är så mysigt. Jag älskar ljus!

Kommentarer
Postat av: mamma

kaninfint undrade just över dem i helgen. Visst ser det lite högt ut men det beror mycket på att ni ej har gardin. hoppas alex gillade dem. du/ ni kan ju också köpa en blomma att hänga i fönstret så blir det inte så tomt. kramar från mig

2010-01-18 @ 10:51:12
Postat av: Alexandra

Ja visst blev det! :D Men får väl ändra det senare om/när gardinerna kommer upp. :)KRAMAR

2010-01-18 @ 16:08:55
Postat av: ANGIE

Ja ljus är en riktig mysfaktor! ^^

2010-01-29 @ 22:58:59
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0