Tillbaka till vardagen

Hej!

Så var man återigen tillbaka till vardagen. Känns tyst och tomt. Inga tassar som hörs som springer över golvet, inget ljud från när Hannes sitter och spelar Halo, inget krafsande på dörren när Svea tyckte att man skulle gå upp, eller när kaffekokaren sätts på i köket. Har ju tillbringat mitt jullov hemma i Hestra, vilket har varit superskönt. Känns nästan som en dröm såhär efteråt och kan inte förstå att man har varit hemma. Vilket då är skönt att jag har fått tagit med mig en bit hem från familjen, nämligen digitalramen som jag fick i julklapp. Den står nu på för fulla rullar! Varje gång jag går förbi byrån styr mina blickar ditåt och blir lite smått glad av att jag nu kan se mina kära och nära VARJE DAG! ♥

Idag är det tvättning som gäller. Alex hade tydligen bokat upp nästan hela tvättstugan så nu blir det minsann till att tvätta. Måste även hinna med att plugga nu, hårdpluggning som gäller. Tenta på tisdag. Jag måste klara det, jag måste klara det!

Tänker på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi saknar dig med, igår kväll hade det varit skönt om du varit med på promenaden, svea var helknäpp. Fick hon inte tag på Vincent så for hon efter Vikki. hoppas allt gått bra idag kram mamma

2010-01-12 @ 13:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0