Saturday night

Halloj!

Idag har det varit en smullpackad dag. Fick bli en lång sovmorgon idag, är faktiskt duktig med att ställa klockan på vardagarna. Men någon dag ibland måste man bara få sova ut, vilket inte var helt fel idag. Drog sedan vidare till det nyöppnade träningsstället Campus 1477. Efter att ha fixat Alex och mitt träningskort testade vi på först pilates. Tyckte dock det var lite synd att man inte använde bollar, men hallå hur lätt är det med 70 pers som ska ligga och sprattla med varsin boll? xD Därefter tyckte Alex och jag att ja, medan vi ändå var där kunde passa på att testa nästa aktivitet som stod på schemat - poweryoga. Tyckte att det minsann skulle bli intressant, säääääkert jättejobbigt (not)...Jag säget nu bara fy sjutton vad jag börjar få ont i kroppen nu! Ja haha, OTRÄNAD är vad jag är! Var helt skakig i ben och armar efter dem två passen ihop. Varje pass var ca 20 min nu eftersom man ska kunna hinna passa på att testa på allt. Annars är det ca 50 min var. Lär få se hur det går...

Nu när kortet är fixat så vill jag testa på ass and abbs. Bra för rumpa och mage. Yes, här är det utputade rumpor och tvättbrädor som gäller, här ska det minsann tränas och trimmas! Tror att det blir kul att träna finns hur mycket som helst att välja mellan. Spinning vill jag också testa på. Ja, jag vill testa på allt! :)

Kanske ska fortsätta berätta om min dag; i alla fall drog vidare till Alex parents för att skriva ut och scanna till bostadsbidraget. Drog senare vidare till Ica för att handla, äta, titta på Dexter, ligga på spikmattan och kollade nyss på MTV Hope för Haiti. Jag är ensam hemma idag med, Alexander är på Birger Jarl där Victoria´s secret Show - winter tour äger rum ikväll. Det är inte de riktiga Victoria´s vecrets men något i den stilen. I alla fall mår man skit över att se deras vältrimmade kroppar emot min. Usch nej. Kände inte för att hänga med, är mör i kroppen efter träningen och är inte på festhumör. Så nu sitter jag här och kollar på tv.

Det var min rapport från vad jag sysslar med på dagarna i Uppsala. På återseende!



Kommentarer
Postat av: mamma

hurra hurra idag är det din dag. vi tänker på dig och saknar dig. kramizz i massor

2010-01-27 @ 08:00:50
Postat av: sandra

Hallå där!



Du har väl inte missat min tävling som är om 1000 kronor i en valfri butik? Det är du som väljer vart du vill ha dessa pengar! Nya tävlingar varje vecka och för att inte du ska missa någonting som passar dig bra kan du följa mig via bloglovin.

Hoppas att du är med och tävlar!

Lycka till...



/Sandra

2010-01-29 @ 12:55:17
URL: http://sandera.blogg.se/
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin fredag! Några planer för kvällen? Kram /M

2010-01-29 @ 15:44:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in kvällens låt (: http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/but-i-need-your-touch-just-too-damn-much.html#comment

2010-01-29 @ 19:26:52
Postat av: Alexandra

Tack Madde!

Ikväll tror jag bara ska njuta. ;)

Själv? Kram

2010-01-30 @ 14:55:46
URL: http://leydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0