Ryggvärk!

Hejhopp!

Torsdag idag. Har varit full rulle hela veckan kan jag säga. Började  ny termin nu i tisdags, politisk filosofins historia. Den verkar väl vara helt ok, ingen tenta utan tydligen ska vi skriva tre pm som avslutning. Inte nog med att boken vi ska ha är engelsk, suck. Hade annars tänkt köpa den efter föreläsningen men hade inte tillräckligt med pengar just då. Tänkte att det lika gärna kunde vänta tills imorgon (onsdag). I alla fall, nästa dag när jag skulle inhandla boken så var den slut. Jaha... Vad gör jag nu då? Det visade sig sen att det var inte bara jag som var utan bok, en till kursare utan bok hade sagt att tydligen var den slut i hela Uppsala. Efter några efterforskningar, VAR denna bok kan finnas så får vi veta att boken finns inte ens att få tag på i STOCKHOLM! Nu sitter jag här utan bok när pm:et ska vara färdigt nästa vecka. Panik! Lär få sitta uppe dag och natt för att hinna färdigt tills nästa vecka. Fick beställa boken på internet men det kan ju ta några dagar.. trist..

Inte nog med att jag har börjat få ryggvärk igen. Kan inte böja mig fram utan att det hugger till. Fick panik när jag skulle bädda sängen och det stack till som sjutton i ryggen. Jag måste verkligen börja med träningen, men att träna är dyrt.

Just det! Jag har inte visat hur det blev med dekorationerna på krukorna. :)

Krukan ska snart bytas ut när blommorna har blommat över + att jag kan som sagt byta mellan de dekorationerna som jag har när man vill variera sig lite.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Söta dekorationer. Har du gjort dem??

2010-01-21 @ 17:53:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tackar! Ja, det har jag. :D

2010-01-21 @ 18:31:32
URL: http://leydis.blogg.se/
Postat av: mamma

fint,har du testat spikmattan och ris kudden mot ryggen. lägg även upp benen i 90 grader så svanken får vila.kram

2010-01-22 @ 10:57:49
Postat av: Alexandra

Nej, har inte gjort det än. Tack för tipset! Får ta det idag. :)

2010-01-22 @ 11:13:04
URL: http://leydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0