Här var det myskväll!!

Tjena mittbena!

Allt bra? Med mig är det helt okej faktiskt, försöker tränga bort alla "måsten" nu och hade ikväll bara tänkt att ta det lugnt. Städning och plugg får bli imorgon, för nu är det mys på hög nivå som gäller. Alexander och jag var nyss och handlade på Luthagen och så blev man sådär ASSUGEN på lösgodis när man står vid kassan. Men har ni tänkt på en sak? Att man ibland står t.ex. vid lösgodiset, helt tomt så det är bara att gå fram och plocka på sig... Men hela tiden på något sätt när jag ska fram någonstans tenderar det att hela tiden dyka upp folk. Från att först från början varit ensam till att helt plötsligt få trängas med andra 5-6 godissugna personer! Bara sådär!

*suck* Jag börjar snart tro på Alex påfund att jag har någons lags dragningskraft för allt folk verkar hela tiden dras mot en, vare sig det gäller icabutiker eller WoW, där jag i WoW alltid på något konstigt sätt möter på "the bad guys" just där jag ÄR. Har börjat få vänja mig nu och är numera van vid att bli dräp och förtrollad till alla möjliga ting som, gris, sköldpadda, får... Det är helt enkelt att bara spela med och vá glá! (:

Nog om det. Kladdkaka står nu i ugnen i väntan på att bli färdiggräddad. Den hade vi tänkt att smaska på sen ikväll. Mums vad gott det ska bli!! Lösgodiset finns även i beredskap ifall sötsuget skulle bli för högt i helgen. Alltid bra att vara väl förberedd. ;) *kolla på klockan* Oj, vad fort tiden går! I alla fall ikväll blir det lyx för våran del när det gäller mat, vi ska nämligen äta fläskfilé ikväll. Det händer inte ofta kan jag tala om. Det är Alexander som är kocken ikväll, så jag ska bara njuta och äta gott ikväll.

Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0