Förkylning på G

Jag vet inte hur länge sedan det var som jag kunde sova fram till halv ett..? Fram tills idag. Hade jag inte kollat på klockan och insett att klockan var så mycket så hade jag nog utan tvekan fortsatt att sussa. Enligt mig tror jag att det måste vara en förkylning som jag har fått med mig hem från när jag var hemma i påskas, men den har inte riktigt velat bryta ut och det vill jag ju egentligen inte heller... Så idag blir det till att ta det lugnt och vila upp sig, sitter just med en kopp varm choklad. Kanske ska ta en liten promenad sen för att inhandla det viktigaste som tillexempel halstabletter m.m.

Igår var Alexander och jag på bio, vi såg nämligen "Alice i underlandet" i 3D. Filmen tyckte jag var helt okej, men kanske svårt att tycka att den var enastående eftersom senast man kollade på bio så kollade vi på "Avatar" i 3D, som enligt mig slår alla ander filmer med hästkrafter! Men jag tycker att Johnny Depp är en riktigt bra skådespelare som riktigt lever sig in i sig karaktär och jag tyckte att miljön var riktigt cool faktiskt. Nu börjar det låta som någon slags filmrecension här så jag ska sluta nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0