En trip till Stockholm!

God morgon! Det märks verkligen att det laddas upp för fest här i Uppsala. Klockan NIO började folk spela musik. NIO!! Det var min sömn. Inte nog med att jag drömde två mardrömmar under natten så har jag inte sovit särskitl mycket inatt. Hur ska man orka dagen och sent inatt? Nog om detta tjafs.

Igår var det en betydligt roligare dag. Carin, Johanna, Alex och jag tog en trip till Stockholm igår för shopping. (Vad många affärer det finns!!) Det blev en del shopping för mig, efter att ha sparat och lagt undan pengar i månader så fick det allt bli en dag där man fick unna sig efter allt "slit". Måste även kommentera vilken service det fanns (!). Det kallar jag service. Herregud, sån skillnad på butikerna i Tranås och Uppsala. I vilken affär man än gick in i var de framme för att kunna erbjuda sin hjälp på något vis och var oerhört trevliga. Haha, okej alla affärer man var inne i kanske inte var de billigaste. xD Swarowski, Karen Millen, Gant, Dior, Elise m.fl. Få drömma sig bort lite.

Jag hittade i alla fall anti heat skyddspray, en kjol, ett linne och vårdade ansiktsprodukt med solskyddsfakor. Mycket nöjd! Det roliga fick sluta när man var inne på Topshop och det bara small till i huvudet och blev helt plötsligt yr, då fick det vara nog. Lite mycket shopping OCH människor för mig.

Bara en liten del ur ett hav av cyklar i Uppsala!






















Mina fynd, eller fynd och fynd. Men det  som fick följa med mig hem i alla fall.




Man vet att man har handlat i en dyr affär när man får kvittot i en fin liten kartong...

Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 2 st coola designade äggkoppar från Salt & Peppar?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-05-05 @ 15:55:26
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Michelle

Jag har hoppat på tresemmé, men är syoss bättre eller ja bra tycker du? :P

2010-05-24 @ 10:59:45
Postat av: LOSAN.se

Vad var det du handlade från Karen Millen? :}

2010-12-02 @ 20:26:50
URL: http://losan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0