Besök!

Måste snart lägga mig, blir till att gå upp tidigt imorgon för imorgon får jag och Alexander besök! Från Eskilstuna! (Det var minst 6 månader sedan jag såg dem... alldels för lång tid enligt mig) Det blev till att baka ihop något enkelt och snabbt till fikat imorgon så chokladmuffins tyckte jag passade bra. (:

Annars så har väl min dag bestått av storstädning av lägenheten samt bakat då, har inte blivit så mycket plugg idag dock. Måste även komma på ett bra ämne att skriva om i min kommande B-uppsats. Jag har för tillfället valt abort, men vet inte om jag ska ha kvar det ämne och byta till något annat. Usch, kan inte bestämma mig. Att börja är alltid jobbigast tycker jag, usch.

Förresten gick det bra för mamma och Svea i hundutställningen i Karlstad! Vad kul!! Bara MÅSTE få följa med på en hundutställning någon gång. Vore kul! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0