Oh härliga söndag

Hej bloggen!

Blev idag kanske inte ens sådan pluggdag som jag kanske hade trott att det skulle bli. Har mest, jag vet inte.. Vad sjutton har jag gjort?! Känns som att tiden har bara runnit iväg... I alla fall så ska Alexander och jag strax iväg och äta hos hans föräldrar. Trevligt. Efteråt blir det väl det som det alltid brukar bli (eller i alla fall TÄNKT) PLUGGA.
Hoppas sen snart att bloggens utseende ska ändras drastiskt. Vet bara inte riktigt HUR jag vill ha den. Men känner i alla fall att något jultema vore allt lite roligt. Så man får den där härliga julkänslan. :P Det vore allt något va?

Imorgon är det "skola" igen som gäller, eller föreläsningar kanske man ska säga. Jisses, tycker att det hela låter så konstigt. Att säga att man läser på universitetet, själv känner jag mig inte alls så stor och vuxen.






Kommentarer
Postat av: emelie

jag hade en förut med på blogg.se, men bestämde mig för att fixa en ny ja det får du gärna göra så kan jag göra detsamma till dig. :D

2009-11-15 @ 19:56:32
URL: http://emeliee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0