Godmorgon!

Ny dag, nya tag. Vaknade för en stund sedan. Surt. Jag som hade planerat in en lång och skön sovmorgon, men icke. Fast lika bra det för då få rman förhoppningsvis något gjort. Känner att jag har 1000 saker som måste göras. I morse när jag tittade ut genom fönstret så hade snön försvunnit - tråkigt. Ska det vara snö så kan den väl ändå få ligga kvar?! Inte nog med att jag måste plugga hårt som attan till omtentan som är om ca 8 dagar. VA?! Kan det verkligen stämma?! Känner att den senaste tiden har jag inte haft koll på någonting när det gäller studierna. Inte bra. Min bortförklaring - har som sagt alldeles för mycket i huvudet som pågår...

Vad passar inte bättre då, att ta bilen ut till Sunnersta och ta sig en liten skogspromenad. Det borde ju göra susen (i alla fall ett litet tag) tills man återigen måste sätta sig ner med alla buntar med papper.
Just nu är det inte roligt att heta Alexandra.

Jag ser det snöar, jag ser det snöar...


Kommentarer
Postat av: Alexander

Hoppas på en vit jul i år!

2009-11-15 @ 17:20:45
Postat av: Alexandra

Jag med!!

2009-11-26 @ 16:43:54
URL: http://leydi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0