Tror inte jag får några julklappar av tomten i år

MOAHAHAHAHA! Jag är så snäll så snäll, så snäll, men ibland är jag stygg.. - Haha ni vet "Ika i rutan" som säger så. :P Men det stämmer rätt så bra in på mig. Skrämde nyss Alexander ur vettet - igen. Ahh, att han alltid ska gå på mina skrämmelser igen och igen.. Stod och lurade framför dörren när han skulle öppna den för att prata med mig, och vipps så var jag där med ett stort BÖÖHH! Ni ska se honom, varenda sak samma gång. Han hoppar högt med en förvånad chock, förstorade ögon, hans lugna min blir helt plötsligt stum av skräck som en... kamel. Så söt!  <3 Den sista tiden har det kanske väl blivit mycket skrämma, men måste man så måste man. Nöden har ingen lag som sagt.


Kvällens planer; Äta gårdagens rester, spagetthi (hur sjutton stavas det nu igen) och köttfärssås. Därefter blir det förhoppningsvis ett avsnitt med "Dexter". Man har blivit totalt beroende av den serien. Love it! Sen fika på det, lussebulle och pepparkaka. Imorgon ska förresten jag och Alex försöka oss på att baka egna lussebullar, lär få se hur det går. Haha! (:

Nu hittade jag en jääääättefin present (ja mamma jag har koll på mina pengar), funderar på att klippa till. Ja, det blir nog den tror jag. Åh, jag tycker att det är så kul att ge, speciellt om man vet att personen kommer/skulle uppskatta den. (:

Kommentarer
Postat av: Alexander

Det stavas spaghetti. :)



Spag.. Hetti...



Den här videon gillar du nog, såg det på TV tidigare idag. Ellen har samma humor som dig: http://www.youtube.com/watch?v=YGth7aSd0EM

2009-12-03 @ 17:35:39
Postat av: becca

2009-12-03 @ 21:23:29
Postat av: becca

haha men syrran då! ta de lugnt med stackars alexander. :) han kommer ju snart få en hjärtattack.. haha! du får ge igen alex!! :D

oh berätta för mig vad det är du ska ge mor.. såå nyfiken! :P

puss puss på dig

2009-12-03 @ 21:24:55
Postat av: mamm

stackars a. det var mig en komisk kamel du hittat men jag får nog leta efter likheten med alexander. tro inte att bara för att ni bor högt upp så ser inte tomten hur ni uppför er. han har järnkoll. kram

2009-12-04 @ 09:33:03
Postat av: Emelie

hahahaha du är rolig du Alexandra ! xD Stackars pojken din vad han får stå ut med haha ;) Nej då skojade bara :P Ni är så söta så, måste till lägga ddet ;)

2009-12-04 @ 17:31:06
URL: http://emeliee.devote.se
Postat av: Alexandra

Alex: HAHAH! Ja, det där är min humor allt. ;) Känner mig som ett riktigt vilt rovdjur när jag gömmer mig för att sedan hoppa på mitt byte. Så se upp! ;)

Becca: Jepp, du ska allt få höra. ^^

Mamma: Ja, jag är rädd för det att han har det. Aj,aj, bäst att bättra sig då.

Emelie: Åh, tack! Ni med! (: Hahaha, ja men måste man så måste man ju. ^^ Har ju liksom inga syskon man kan busa med så då tager man vad man haver. :)

2009-12-05 @ 17:56:31
URL: http://leydi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0