Packa inför imorgon

Jag kan inte förstå att jag åker hem imorgon! Efter alla månader som man tidigare "inte kunnat" ta sig hem känns konstigt. Känner att jag torligtvis redan har börjat få resfeber, vilket innebär ont i magen och brist på sömn. Det var ju länge sedan som man åkte tåg och förmodligen lär det vara kaos på stationen imorgon, med smockat med folk som ska resa hem till sina nära och kära samt förmodligen en hel del snö. Vi får se hur det går. Skulle inte bli förvånad om något tåg blev försenat eller något liknande.

Dagens göra; PACKA! Lär få snåla med att ha med mig kläder, eftersom julklapparna tar upp den mesta platsen. Men på något sätt ska det väl gå. Ska försöka hinna ner till stan en snabbis också, får se om jag hittar något. Därefter blir det att äta lite julmat här hemma för att sedan ha lite paketöppning. (: Känner att det är mycket man ska hinna med idag, bäst att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0