Min dag

Godmorgon!

Här sitter jag i morgonrock och känner mig allmänt seg. Min föreläsning börjar inte förens vid 14, en sån där skittid vill säga. Vad händer idag då? Hmm, ja förutom föreläsning i två timmar så ska jag väl börja läsa alla mina böcker till kursen - Juridiska principfrågor och ideér om rättvisa. Den här kursen känns (förhoppningsvis) lite mer greppbar än dem andra har varit. Men vi får se, det lär snart upptäckas.

Förresten är det inte långt kvar nu tills jag åker hem, drygt tre veckor kvar!


Kommentarer
Postat av: mamma

hej på dig. här är det kallt och fint. jag ska strax äta. becc ligger sjuk. ha det gott vi längtar efter dig. kram

2009-12-02 @ 11:51:48
Postat av: beccisen

heeej! jag håller på o bli bättre. skönt de. längtar tills du kommer hem! :P o har fått veta världens grej av richard precis... han kommer hem dan innan julafton!!! :D så jag slipper gråta o deppa nu för nu får vi ju fira jul o nyår ihop.. hoppas att han vill fira det nya året med mamma o alla dom, för då kan vi alla vara tillsammans. om vi får ;)

ska ut till hestra en sväng snart.. :) ringer dig nu snart förresten, orkar inte skriva mer.. hihi! puss min lilltjej <3

2009-12-03 @ 14:48:34
Postat av: Alexandra

JAG LÄNGTAR EFTER ER MED! <3

2009-12-03 @ 16:59:15
URL: http://leydi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0