Fläskpannkaka

Här luktar det fläskpannkaka. Mums! Bestämde mig för ett par dagar sedan att jag ville testa att göra fläskpannakaka eftersom jag aldrig hade gjort det innan, och så fick det bli. Så igår blev det fläskpannkaka med rivna morötter och sylt. (åt resterna från igår till lunch) Synd bara att vi hann att äta upp alltihop innan jag kom på att jag skulle ta kort innan. Haha, kanske för glupska? :P Men den blev god i alla fall.

Idag är det exakt 14 dagar kvar till julafton och 13 dagar tills jag åker hem till lilla mysiga Hestra. Jösses vad jag längtar, att få krama om alla och bara vara! Idag har det varit en ganska skön dag, Anders (föreläsaren) kortade ner föreläsningen idag så vi fick sluta tidigare idag (eftersom han drog över så mycket igår), sedan har jag inte direkt gjort så mycket annat förutom att sitta på internet och tävla om ALLT. Det är hur kul som helst ju! Allt som är gratis är bra, det lärde alltid mamma oss. Gratis är gott! Och visst är det det? När man skriver ner sin mailaddress i hopp om att förhoppningsvis vinna den där prylen som man så gärna önskar sig. Men vi får se. Vinnarna presenteras inte förens i början på 2010. Ett tag kvar, så jag hinner nog ha hunnit glömma bort vilka tävlingar som jag ens har varit med i.

Imorgon ska i alla fall Alexander och jag gå på stan (efter att Alexander har skrivit sin stora tenta. Själv är jag ledig imorgon). Vi ska kolla på julklappar och lite annat smått och gott. Jag är ju så gott som nästan färdig, har bara småsaker att fixa bara. (: Skönt att vara ute i god tid, slippa all stress. Gött.

13 dagar kvar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0