14 december

Gó kväll!

Här sitter jag i soffan och kollar på något program på nian, om några slädhundar som blir fast på Antarktis. Den är en aning bra, men lite sorglig dock. Usch, gillar verkligen inte filmer där djur dör. Man vill liksom bara krypa in i tv:n och krama om hunden och värma den med min värme och kärlek. Hehe, kanske gick en anng långt där..

Idag firar Alex och jag två år tillsammans. Kan ni tänka er! TVÅ ÅR! Två år sedan som jag satt nervöst som ett litet barn påväg till Stockholm för att möta upp...vem? Alexander såklart! Hur vi har firat denna speciella dagen har varit att Alex och jag har gått på varsin föreläsning/seminarium, därefter har vi tillbringat lite av eftermiddagen på sjukhuset, familjeplaneringen för att sätta in min p-stav. Jepp, så nu får man se om det hjälper eller inte. Men om jag ska fortsätta här nu då. I alla fall efter det så lyxade vi till oss med att äta spaghetti och köttfärssås. Fick leka med tanken att man satt och åt på någon lyxig italiensk restaurang. :P Och nu sitter vi här framför soffan med juleskum ( som nu för övrigt redan är uppätna, givetvis) Nuuuuu tog filmen slut... den slutade relavtivt bra dock.

Just det! Jag klarade min tenta!! YES! Känns skönt att veta att man är godkänd i samhällsvetenskapernas vetenskapsfilosofi. Hehe.

Vår fina adventsljusstake som vi fick av Alex föräldrar.

Kommentarer
Postat av: mamma

grattis såväl till er båda som till tentan. en termin är nu avklarad. ljusstaken var jättefin, men se till så det inte tar eld i mossan, kram, vetatt jag är moraltant,

2009-12-15 @ 11:01:21
Postat av: beccis

jaa verkligen grattis grattis till er båda! haha ja moraltanten har talat... som vanligt ;)

2009-12-15 @ 18:03:27
Postat av: Alexandra

Mamma du är ingen moraltant! <3

2009-12-15 @ 19:53:54
URL: http://leydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0