12 december

Hejsan!

Idga har det blivit en ganska så seg dag. Har mest sovit bort dagen och legat och tittat på Run´s House på MTV. Men däremot blev det i alla fall lite julklappsinslagning. Så nu är de (snart) alla inslagna och bara väntas på att få öppnas på julafton. Åh vad jag längtar!

Imorgon har Alex och jag inplanerat att åka till IKEA. Tänkte införskaffa oss lite nya ljus, allt är slut, så nu är allt trist och mörkt här hemma. Usch. Hade även tänkt köpa den där byrån som vi har kollat på ett tag, eftersom vi fortfarande inte har satt upp lampan som jag köpte i somras!! Och nu vill jag bara ha den uppställt på ett fint ställe. Har man köpt en dyr lampa så kan man ju såklart inte bara låta den stå på ett skrivbord och bara låta den...stå. Så det ser jag nog mest fram emot.

Fint väder hade vi tidigare idag

Solnedgång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0