Kommer inte på någon vettig rubrik

Hej bloggen!

Försöker skriva så mycket jag hinner men ibland hamnar viktigare saker i vägen. Idag har man haft fullt upp, dagen började med att man försov sig. SHIT! Iväg på en 2 timmars föreläsning som man inte fattar ett skvatt av eftersom man för tillfället har lagt ner allt av vad det innebär samhällsvetenskapernas vetenskapsteori... (pust).
Traskade sedan iväg med Theresia till engelska parken för att gå igenom etiken tillsammans (omtenta på måndag). Fort hem för att stoppa i sig något att äta, för att sedan iväg för att storhandla UTAN cykel. Vet ni hur beroende man har blivit av sin cykel?! Man klarar sig inte utan en cykel nuförtiden. Det känns ungefär som att allt tar dubbelt så lång tid.. man kommer ju aldrig fram!

I alla fall, storhandla utan cykel är inge bra idé. Resultatet blev fyra stora kassar att kånka hem på + mitt ellospaket som (äntligen) hade kommit (var över en månad sedan som jag beställde), och nu sitter jag här. Har än så länge bara hunnit prova tunikan och städa efter min klumpighet..

Alexander: Du kanske inte ska trycka in mjölet i skåpet.

(står fortfarande och försöker trycka in mjölet för att det SKA få plats!)

Alexander: Det kommer ju snart att gå sönder.

Alexandra:
(himlar oskyldigt med ögonen)
Ojdå...


Kan ju meddela att det inte känns så bra när man har inhandlat nytt mjöl och man hinner inte ens ställa in det förens det går sönder..ÅHH! Jag tryckte som sagt in mjölet lite slarvigt så att det kom emot (de vassa) gångjärnen. SMART ALEX! Mjöl överallt, var bara att tejpa och torka överallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0