Tråkdag

Idag händer inte mycket. :| Matte fick fnatt i morse och skulle städa och ha sig. Givetvis skulle snabeldraken ut och hälsa på, på golvet. Vilket jag inte gillar! Inte alls! Jag har faktiskt blivit lite modigare av att kunna vara i närheten av snabeldraken. :) Numera kan jag vara i samma rum OM, jag får gömma mig lite lätt. Antingen på köksstolarna, bakom soffan eller under överkastet. Då kan jag samtidigt spana på inkräktaren och se vad denhar för sig...

Igår var det tydligen lite av "mattes dag", kvinnodagen. Pfft..vad är det för hittepå trams? Matte var i alla fall mycket glad när matte och husse kom hem ifrån stan igår. Husse hade tydligen varit "jättesöt" och jättegullig" eftersom han hade gett matte ett par nya skor till dagens ära. Ja, ni kan ju tänka er. Tjejer och skor. :rolleyes: Någon mer som känner igen sig?

Jag poserar stolt! Jag och mitt blomblad som jag gav till matte härom natten.

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Snabeldraken är helt onödig tycker vi! Nosbuff

2012-03-09 @ 15:26:34
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0