Eko

Eko..eko...eko... Här var det tyst! Måste nog vara för att jag inte bloggat så flitigt den senaste tiden. Men har det varit sååååå fint sommarväder så får man allt passa på att njuta av den. Jag har ju som sagt fått vara ute och strosa runt i parken och bara njutit! Hoppas att ni har gjort samma sak?

Har förresten en ny rolig video på G. ;) Den vill ni nog inte missa, hihi! Om husse och matte får till den som de vill så.. Medan jag ändå håller på och nämner om det så kan jag lika gärna ta ett snack med dem om att be dem lägga upp en ny serie. Det var ett tag sen nu tycker jag. :)

Bjussar på denna under tiden!




Kommentarer
Postat av: Imma

En ny film ser vi fram emot - så spinnande! Men vad blev det av den där överraskningen, det hemliga telefonsamtalet, som ni väntade på? Vi DÖR av spinning att få veta vad det handlade om!!!



Jadå, vi är också ute så mycket vi kan. Jag föredrar att vara i kattburen, men Conny, Majsan och Jenny spatserar omkring i trädgården i sele och löplinor så fort vädret är fint. Och snart skall husisarna få sin egen kattgård att vara i... då kan också Rafael, Assar och Sixten komma ut i solskenet. Tills dess har matte gjort i ordning en fin liggplats åt dem i köksfönstret, och där går det också att sätta i ett myggfönster så att de får frisk luft.



Tass från Imma, abbemissa.

2011-05-12 @ 19:08:51
URL: http://klosterkatterna.blogspot.com
Postat av: Dui och Deco

Visst är det härligt när det är så här, bara att njuta. Nosbuff

2011-05-12 @ 20:27:00
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Lina ~

sötis♥

kommentera snälla du!!!! :D

2011-05-14 @ 10:37:17
URL: http://llinaandersson.blogg.se/
Postat av: Nea theCat

Väntar med spänning på din film. Skall bli kul.



Ha det bra så länge.



NOsgos

2011-05-14 @ 18:48:19
URL: http://www.neathecat.se
Postat av: Mulla

Nu föll matte i trans. "Ååååh, vilken söt katt."

hmmm

2011-05-14 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0