Den konstiga fyrbentingen

Tänkte passa på att blogga medan matte har tid... Som sagt så har jag ju fortfarande inte berättat vilken konstig typ som jag träffade för någon vecka sedan (eller två).

I alla fall så efter att jag hade kommit hem från veterinären så tyckte jag mig känna igen ett par välbekanta ansikten. Kunde det vara mormor och morfar tro? Jaaa det kunde det! :D Men vad var det dem hade släpat med sig in till oss?!! Kunde det vara den där vita lurviga saken vid namn Svea? Var hemma hos dem i julas och jag vet minsann inte vad dem har för vett och etikett där nere. Men när blev sniffa i baken en hälsningsfras?! Mycket konstig typ den där fyrbentingen. Hon far och flyger över allt! Fjäskar för min husse och matte!

Men lite kom vi överens när jag var där och hälsade på, vi kunde vara i samma rum och sådär, men inte mer. Den här gången så gick det faktiskt mycket bättre! :D Snart kanske vi börjar leka!! Jag vill så gärna leka, men Svea vågar inte riktigt än, hehe. :P Har hittills inte lyckas övertala henne om att jag är inte så farlig som jag ser ut. :) Men ibland är hon pain in the ass hon också. :)













Kommentarer
Postat av: Maurice & Kajsa

Hundar är rätt kul - tycker Maurice. Hundar är skräp - tycker Kajsa. Fast t o m Kajsa måste erkänna att Svea är hejdlöst söt!! NÄSTAN lika söt som du.

nosgos, buff å sånt

Maurice

2011-05-01 @ 17:30:11
URL: http://lillieslya.blogspot.com/
Postat av: Dui och Deco

Kan bli kul närni lär känna varandra bättre. Nosbuff

2011-05-01 @ 18:13:14
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Kjelle Bus

Om hundar tycker jag INTE efter att grannens hund nästan jagade livet ur mig i påskas :(

Den där Svea ser onekligen söt ut , men inte hade jag frivilligt vistats i samma rum och definitivt INTE lånat ut en endaste av mina leksaker så det så !

2011-05-01 @ 18:45:04
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Molly och grabbarna

Det var en fluffig liten sötnos! Ni kanske kan bli riktiga kompisar när ni lärt känna varandra bättre! :-)

2011-05-01 @ 20:20:45
URL: http://mollyochgrabbarna.blogspot. com
Postat av: Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Men vilken sötnos då som kom och hälsade på dig.

Kanske ni blir vänner framöver.



Tass på dig du fina katt



Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan.

2011-05-01 @ 21:19:26
URL: http://katternasblogg.blogg.se/
Postat av: mammi

o. nu e vi en till, som är vildare än vildast

mohaaa

2011-05-02 @ 13:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0