Kan det bli sommar snart!

God morgon på er! Vaknade upp av solen idag, visst blir man riktigt glad av den? :D Snart är det sommar, men. Men innan sommaren kommer, så kommer våren först, tydligen. Jag kom på att jag har ju aldrig fått uppleva våren. Eller då var ju jag liten bebis så jag kommer inte ihåg hur det är. Men sommar vet jag definitivt vad det är!
På sommaren får man gå i koppel utomhus (!!), höra alla glada ljud utanför och samtidigt känna blåsten och alla goda dofter, och man kan ligga på fönsterbrädan och sola sig i fönstret, kanske till och med försöka fånga några flugor? ^^ Vad härligt! Åh, kan det inte bli sommar snart!

Syns det att jag älskar solen eller? :P







Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin blogg:)

2011-03-02 @ 10:02:41
URL: http://salembekele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0