Irriterad på matte

Hej! Hur mår ni? :) Matte och husse begav sig senare idag ner till stan. Så då passade jag på att göra lite hyss och allt som man inte får göra. Ahhh, så skönt att ibland få vara ensam hemma. Jag har inget emot att vara det fler gånger. :P

Oooooooch nuuuu kom matte in.....och ska hålla på och pilla och plocka med mig. :( Tycker inte om när borsten och klosaxen kommer in, eller borsten är bättre än saxen. Usch! Spott och tvi!! Sen gnäller hon på mig av att jag inte vill...men hallå?! Vem vill bli dragen i pälsen?! Inte jag. Men matte påstår att jag hela dagen har gått runt och gnällt och vill ha uppmärksamhet så då tycker hon minsann att saxen och borsten passar bra att ta fram då så vi får en liten "kelstund" tillsammans. Pfft.... Kelstund? Det är nog bara matte som anser att det är kel, själv ser jag det som en enda lång plåga...

När matte kommer med saxen vill jag bara gömma mig


Kommentarer
Postat av: Sandra

är det du som gömmer sig på bilden?

2011-03-07 @ 17:09:08
URL: http://damii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0