Go'kväll!

Go'kväll på er! Hur har er lördag varit? :D Jag har haft det skönt jag, och tittat på medan husse tvättat och jamat på honom när han försökt plugga. Jag menar, hur tråkig kan man vara? Vem vill hellre sitta med näsan i en bok än att leka med mig?!

Vad har ni gjort idag och vad ska ni göra resten av kvällen? :)

Vet inte om du läser här matte, men jag bad husse att hjälpa mig med den här bilden, och jag ska hälsa från husse också att vi saknar dig massa! :love:

Hej hej matte om du finns där ute! Och alla ni andra med! :D

PS. Min fluga syns nästan inte. :(
Men det är väl bara för att min stora lejonman är i vägen. :cool:

Photobucket

Kommentarer
Postat av: Matte

Ni är la för söta! Saknar er med! :D

2011-03-12 @ 20:28:06
URL: http://leydis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Världens sötaste kattbloggare eller vad?;-)

2011-03-12 @ 21:19:37
URL: http://damii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0