1 mars

Mjau på er! ;) Har precis vaknat upp från min skönhetssömn, har legat under överkastet och gottat mig. Coolaste katten i stan behöver ju alla sömn man kan få. ;) Matte sitter fortfarande och tråkar framför datorn! Sa till henne ett och annat, jamade lite och ställde mig i vägen mellan datorn och henne för att visa att jag finns faktiskt också!!

Tänkte även att ni gärna får komma med några önskemål om ni har några? :D Något ni vill se mer av, eller som jag aldrig har tagit upp? Höjta till då så ska vi se vad vi kan ordna. :)

Fotades tidigare idag


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmmm... Kanske hiss- och digglistor?^^

dina favoritlåtar?

dina tips så man kan sköta om sina katter bättre?

lite mer rolig fakta om dig?

I don't really know. ;)

2011-03-01 @ 21:53:22
URL: http://damii.blogg.se/
Postat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-03-01 @ 22:32:58
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0