Tyras blogglista

Har tagit mig tid att göra blogglistan som Tyra utmanade mig på: Enjoy! Glöm inte vem det var som utmande er om ni ska göra den. Me,me,me. ;)

När vaknade du imorse?
Svar:
06:30, men efter att ha fått skäll från matte för att jag vaknade så tidigt och väckte henne (med att slå på spegeln igen) fick jag gå och lägga mig igen... Vaknade senare vid 10:30.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Maaaaat!!!! Vet ju att matte hade sparat lite blötmat till mig från igår. Muma! ^^ Men först lite kel i sängen såklart.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nej, jag är katt och kan inte ringa ju. :P

Vilket humör är du på?
Svar:
Bushumör! Knorrar runt och springer runt som en galning. :D

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Päls. :D

Har du ont någonstans?
Svar:
Njae.. *känna efter*

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Fil, banan, clementin, blötmat....men blåbärssmoothie är nog utan tvekan godast!

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Får ingen lön. :(

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Jag får inte köpa, men det senaste matte och husse köpte till mig var, mat, kattsant och en kattspade. Älskar att få saker. :)

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Tyras.se!

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Idag ska jag nog leka lite med räkan, reta gallfeber på matte OCH sova. :)

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Har ingen favoritlåt, men favoritljud! Mina favoritljud som jag tycker om att lyssna på är naturdokumentärer och mjölkvispen. :P

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att min blogg är lite annorlunda än andras. Här får ni följa min tokiga vardag och vilka tankar som cirkulerar i en katts huvud. ;)

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Oj, kattens vad svårt! Får jag gissa så tror jag att jag låg under sängen livrädd för att dammsugaren skulle ta mig...

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Ja, klart! För att jag är söt gissar jag på. :)

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Det senaste som fotades var nog jag.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nope.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Beror på vilket ben jag sträcker ut, vänster bakben så snuddar jag vid mattes kudde. Snuddar jag med höger bakben så nuddar jag nattduksbordet (som för tillfället bara är en liten pall).

Vad tror du att klockan är?

Svar: Uhm, jadu..kanske två?

Vad borde du göra idag?
Svar:
Jag borde få ett bad!

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Min päls, hihi. ^^

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?

Svar: Jag hade nog frågat matte varför jag inte får äta upp hennes gräsväxter. För vad jag själv anser så är det ju avsedda för mig, men bara det att matte förstår inte det. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken rolig blogg :D

2011-02-27 @ 17:40:50
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bra svar!:D hihi ^^

2011-02-27 @ 19:37:51
URL: http://damii.blogg.se/
Postat av: Sandra

bra att du finns på blolovin' dig vill ingen missa ;)

2011-02-27 @ 19:38:42
URL: http://damii.blogg.se/
Postat av: Mamma

ha ha

2011-02-28 @ 08:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0