Modell

Nu ligger jag i mattes knä och skriver. Har precis borstat luggen på henne, tyckte att det behövdes. Liksom hon om hon ska vara på och borsta mitt hår hela tiden så har väl jag rätt att borsta tillbaka på henne? Eller hur?!

Idag har jag fått vara modell! Matte fick för sig att här minsann skulle det fotas, och givetvis fick jag ställa upp som modell. Jaja, lika bra att ge med sig, matte får ändå sin vilja igenom. Vill ni se några av dem bilderna sen? :)

Min modellkarriär började redan som liten! Här är jag 6 veckor gammal.
Matte tycker att jag var så knubbig och go här..pfft, vilken förolämpning?!
Foto: Almgrynet.se

Kommentarer
Postat av: emilia

jag var tvungen att kika in igen! Så otroligt söt!

2011-02-23 @ 16:11:25
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: emelie

Känner att jag inte hängt med riktigt här ^^ Hur många små katter har du / ni egentligen? =P



Och ja det var tur jag hittade dit, var rätt lätt ;) Dock svårare att köra i stan xD jag körde där endast bussar å taxi körde först haha xD

2011-02-23 @ 16:36:42
URL: http://emeliee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0