Matte ledsen

Matte är ledsen. :(


På något konstigt sätt känner jag det på mig. Då finns jag alltid där. En varm fluffig päls att gråta emot. Min närvaro, som är som mattes skugga, följer jag henne vart hon än går. Tystnaden av mig, för att jag lyssnar. Mina stora runda ögon som säger "vad är det som har hänt?" och ger en sträv puss på näsan som en tröst, och i ett försök, för att hindra alla tårar som rinner nerför kinderna. Jag finns alltid där, när man som helst behöver mig. Ger jag tröst och kärlek.



Jag finns aldrig långt borta...

Kommentarer
Postat av: Sandra

awwww

2011-02-28 @ 20:15:28
URL: http://damii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så sant så sant så sant! Hoppas du känner dig bättre nu <3 Och Santo, bra gjort, duktigt! =)

2011-03-08 @ 23:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0