Knäpp i huvudet

Tjena! Såg att Tyra hade länkat igen, skitkul att så många ville kika in. Ni gör mig så glad, så glad! :)

Matte tror att jag fick något slag i huvudet igår kväll för "normal" var tydligen inte... hon tror att jag hallucinerar. VA? JAG?!

Men hur skulle du reagera om du såg något mörkt spana på dig som dessutom aldrig ger sig? Precis! Jag blir både rädd och irriterad..som dessutom härmar mig hela tiden! Det dumma är att varje gång jag försöker konfrontera denna konstiga varelse så försvinner den...så fort jag vänder mig om! .. Ibland kan jag till och med se något i vår vägg, och då måste jag såklart springa in i den och se ifall det finns något där..vilket jag ÄR helt övertygad om! Bara matte som inte fattar...hon har i alla fall sagt att hon tycker att det ser lite roligt ut, när jag ligger i sängen och rätt som det är får jag för mig att jaga denna typ.. Jisses, snacka om att vara lättunderhållad...

Mina crazy eyes!! Haha ser ni blicken!? :P


Jag in action!

Kommentarer
Postat av: Sandra

SVAR: Tack. ;)

Du är så söt!^^

2011-02-28 @ 13:36:40
URL: http://damii.blogg.se/
Postat av: Sandra

SVAR: Okej, vad najs att du är med!:-)

2011-02-28 @ 13:50:19
URL: http://damii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0