En dag ensam hemma

Idag har jag fått vara ensam hemma, därav inget bloggande idag. Måste ju få hjälp av någon att blogga. ;) Men har fördrivit tiden med att sova, tar ju en massa energi att växa när man är en liten kisseunge. :) När husse och matte kom hem hade jag lämnat en liten överraskning till dem (en hårboll) för att dem lämnat mig hemma. Hihi. ;)
Det blev inte så mycket av den här dagen, meeeen bjuder på några bilder. Imorgon blir det i alla fall som vanligt. Kom snart tillbaka!

Bilderna nedanför: Jag äääääälskar att burra in mig i mattes och husses täcke!



Kommentarer
Postat av: emelie

men vilken söt liten katt :) !

2011-02-22 @ 22:14:19
URL: http://emeliee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0