Tassbollslag?

Har precis kört lite tassboll. Har dribblat runt lite i hallen och vardagsrummet, fintat runt lite i köket och gjort mål ett antal gånger i skostället. SCORE! Har härjat och skrikit när bollen har hamnat utanför planen. Då får husse komma och hjälpa att ta fram bollen igen så att jag kan fortsätta. HA! Bäst för honom! Är så fokuserad när jag kör mina matcher att det finns inget annat i mitt huvve. :P

Är det förresten någon mer än jag som älskar tassboll?! Varför inte starta ett eget tassbollslag?! Vore kul att se er i action också när du dribblar lite bollar, finar, gör mål osv. Vad är era favoritbollar?

Jag i action




PAUUUS! Är helt slut efter en match.

Kommentarer
Postat av: Katten Sippo

Hm, jag kör inte tassboll så mycket längre, men jag gjorde det dagligen som ungkatt. Ibland kunde det bli match mellan mig och min dåvarande fästmö Gibbe. minns

2011-04-07 @ 15:27:37
URL: http://www.kattensippo.com
Postat av: anna

Hej! :) Tycker du om tävlingar? Kika isåfall in i min blogg, var med & tävla om fina smycken. Kram :)

2011-04-07 @ 20:44:36
URL: http://annahillgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0