Måtte det snart bli torsdag...

Snart närmar det sig för mattes tenta. Vår förklaring till varför vi har varit så inaktiva här på bloggen på sistone. Inte nog med både husse och matte råkade få en släng av influensa förra veckan som inte gjorde saken bättre heller. Men snart så, är allt detta plöjt ur vägen. Matte och husse är fortfarande inte riktigt i form, men de står i alla fall på benen nu och det är jag så klart glad över. :D

Idag har jag inte gjort så mycket mer annat än att kolla in alla fåglar som ser ut att flytta tillbaka! Tydligen är det ett positivt tecken säger matte. ATT det är, instämmer jag! Då har ju jag mer att se i mitt fönster. :P Drömmer mig då bort och undrade "tänk om man själv var en fågel, vad lätt man skulle kunna ta sig någonstans då...". Någon av er som har testat på att flyga? Tydligen ska matte och husse flyga i sommar och jag får inte följa med... Bussigt va?! :(

Vet ni vad? Jag har faktiskt en liten bild att bjuda till er (förhoppningsvis) ikväll, för att ni är så gulliga som väntar på oss tills allt detta är över. ♥

Är man cool eller är man, när man blickar ut över sitt herravälde?
;)

Kommentarer
Postat av: Imma

Klart du är cool, Santo! Och jag förstår att du gläder dig åt att fjäderkotletterna kommit tillbaka, så att du har mycket att se från ditt fönster. Vi spanar också på fjäderkotletter från fönstren, men snart, snart är det varmt nog att vara ute i kattgården... längtar



Matte hälsar att hon har full förståelse för hur din mattes tentaläsning håller henne fången. Lycka till på torsdag!



Tass från Imma, abbemissa.

2011-04-04 @ 20:23:05
URL: http://klosterkatterna.blogspot.com
Postat av: Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Santo då, får du inte följa med matte och husse ut och flyga?

Vad är det för tvåbeningar du bor hos?



Du får smyga bredvid dom, så dom inget ser, så kanske du kan hoppa in i ngn väska, FNISS

Fjäderkotletter ser vi inte av så mycket här, undras vad dom håller hus?



Tass tass

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

2011-04-04 @ 20:51:54
URL: http://katternasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0