11 april

Tjenixen!

Sorry för dålig uppdatering, har haft lite annat för mig, hehe. ;) Jag kände faktiskt för att vara lite snäll mot matte och husse idag så har faktiskt inte gjort något bus idag trots allt. Oooom man inte räknar med alla racespurter och klösningar jag gör på mattan och soffan varje jag gång jag blir busig och exalterad, som jag blev idag! Får be matte fota ögonblicket någon gång.

Nu ligger jag och slappar i sängen! Har hela sängen för mig själv, bäst att passa på innan matte och husse kommer! ;)


Kommentarer
Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa - Från botten till toppen!

Allt är fint, sj? :)

2011-04-11 @ 20:51:45
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/
Postat av: Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Fniss, så gör vi oxå, när matte inte är hemma, hoppar upp i hennes säng och VERKLIGEN bereder ut oss, mjau

Får ju passa på då, FNISS



Tass

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan



2011-04-11 @ 23:46:02
URL: http://katternasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0